diumenge, 23 de setembre del 2007

...i ja són 26!

Escric aquestes línies i penso que no se ben bé quins són els límits temporals del meu 24 de Setembre del 2007, segons el meu calendari encara no ha arribat...però en canvi fa 26 anys, en aquest precís instant, la Vidalba ja havia conegut el món! Sigui com sigui, fer els anys a San Francisco és/serà tot un honor: em regalaré un passeig per carrers amb Cases Victorianes, una conversa amiga amb un desconegut, un dinar Thai i brindaré amb cava de California. Aquestes coses no és poden fer tots els anys!

Disfruteu molt del 24 de setembre per l’altre continent mentres jo dormo, després us prendré el relleu i ho faré jo per San Francisco!

Ah! No m’oblidaré pas de bufar les espelmes (encara que sigui un misto strike anywhere ) que si no, com hagués dit la Berta fa uns anys, no conta!

2 comentaris:

bioqòmic ha dit...

Deu ser la primera vegada que fas anys el 23 de setembre!!! MOltíssimes felicitats! Que gaudeixis molt del teu aniversari de 33 hores!!! Avui no podré venir, però pels 27 t'invito a sopar, ok?

Angels ha dit...

Estimadisima Vidalba, donat que jo tampoc se ben bé quins son els limits temporals d´aquest 24 de Setembre de 2007, porto quasi dos dias dient mentalment FELICITATS !!! ESTIMADA VIDALBAAAA ... i no saps que feliç soc de haver portat al món una persona com tu ... he sigut, soc i serè molt feliç amb tu.

mariangels