divendres, 10 d’agost del 2007

SF without terremotos is not SF, ara si!

Jo dormia plàcidament quan de cop per algun motiu em vaig despertar. Un soroll de moviment de mobles vells i el balanceig del llit va fer aparèixer la paraula “terratrèmol” a la meva ment. Realment (ja que va ser suau) va ser agradable, i és que el moviment no és d’amunt cap a baix (tipus vibració com quan passa un tren o un camió prop teu) si no que és d’endavant a enredera, fins i tot crec que es va asomar algun record de nena, estan al cotxet i la mama movent-lo. Tot en pocs segons, enmig de la nit a tocar de la matinada. El David que intentava dormir al meu costat (procurant ignorar el jetlag) no se’n va adonar, ja que portava taps a les orelles (?¿?).

Detalls tècnics: http://www.cbsnews.com/stories/2007/07/20/tech/main3080108.shtml.

Ara ja n’he viscut un. Suficient. Esperem no veure “The Big One!”

2 comentaris:

vidi ha dit...

Ok Ok! ja veig que no us impressiona..........com que ara a Espanya també en teniu!!!! qui l'ha notat?!

Manel ha dit...

Si que ens impresiona i toco fusta perque el "gordo" no vingui fins l'any que vé.