dijous, 9 d’agost del 2007

SF without terremotos is not SF


...i és que si, he viscut el terremoto de rigor a San Francisco! I si, no només en la escala de Ritcher si no que també en forma de visites. Ambdues coses fantàstiques. La primera la explicaré amb detall un altre dia, la segona també. En aquest post prefereixo fer-vos un resumillo, una sinopsis, un abstract, dels motius del meu sil
enci blogal. Dit així de pressa i correns diríem que el primer motiu va ser la esperada i desitjada arribada del David a terres Americanes; el segon va ser la aparició (o reaparició) de una tendinitis al canell esquerra que em va deixar totalment inútil i que mereix un post en tota regla ja que vaig tenir l’honor de tastar el sistema sanitari dels US; i el tercer, precipitat pel segon motiu, unes fabuloses i inoblidables vacances per California amb el David.

De moment us explico això, que en realitat és com no explicar res, però almenys posa en situació i dona una miqueta d’intriga per el que vindrà en detall a continuació. Seria una mica com un episodi del Cor en divendres, no?

Ah si, una última cosa. Ja sabeu que Amèrica té la fama de que tot és molt gran. Jo ho corroboro. Ho corroboro i a més puc dir que m’he adaptat a la perfecció: aquesta foto ho demostra (prometo que no hi ha hagut intervenció del Photoshop, a que no David?).

Qui havia dit mai que era baixeta? EH!!!! Qui és la germana més alta ara?!?!

7 comentaris:

Manel ha dit...

Una alga. Un extraterrestre. Una lampara. Una cosa rara. Un buñol. Un barret antic. Un barret modern. Una poma californiana. Una melena llapiscosa. Un ....

Manel ha dit...

.... ja está !!!!!:
Es la boira del revés. !!

Manel ha dit...

(o del dret!?)
... hummm ....

Anònim ha dit...

uiuiuiii!! aquella es la meva germana gran-petita?? aiai.. ara ja sera gran-gegant!! tinc unes ganeeeS!!!!!!
buenooo i qui tenim a l'esquerra?! el meu estimat cunyadet!! a ell també tinc ganes de veure'l eh! (que consti que no li faig la pilota a ningu! =D)

bueno geganta t'he de deixar que tinc q'anar a fer les habitaciions 7 i 14

un puneth desde es montanhes dera val,

era tua germana petita-(ara ja ho puc posar) petiteta que testime,

berta =DD

vidi ha dit...

PAPA l'has acertat! però quan?!?!? tarari tararà!

BERTA! ets un sol...em sorpren lo bé que thas pres que sigui un altre cop més (molt més) alta que tu...jejejeje

bioqòmic ha dit...

només citaré la frase del gran filòsof Petitàgores, que tant útil em va ser quan era dels més baixets de la classe: -En el pot petit hi ha la bona confitura-

vidi ha dit...

jaja...jo no vaig estudiar Petitàgores al institut, però estic d'acord amb la cita. El món està ple de il·lusions òptiques que em fan se més petita del que realment soc, així que a vegades també l'he de fer sevir. ;)